HYOLYN(효린) - Dally 달리 (Feat.GRAY) [Official Music Video]

Download videos:


HYOLYN(효린) - Dally 달리 (Feat.GRAY) Official Music VideoCHOREOGRAPHY Aliya JanellDANCERS Aliya Janell, Aryan Davenport, Scarlet Aviram, Samantha LongDIRECTOR Rob FisherDIRECTOR of PHOTOGRAPHY Darrin Bush1st ASSISTANT CAMERA Ryan SaxGAFFER Diego PatinoKEY GRIP Luis LunaPRODUCER Jae Hyuk ChoiALBUM PHOTOGRAPHER Alex HarperBEHIND THE SCENE PHOTOGRAPHER Alex HarperPRODUCTION ASSISTANT Shannon Burke, Jae Hyoung SimHAIR STYLIST J Zilken CHOREOGRAPHY PRODUCTION QueensNlettos, Spivak Management PRODUCTION Rob_Fish INC.PRODUCTION AGENCY the Key Artist AgencyEDITORIAL RobFish_IncPOST EFX RobFish_IncHYOLYN Official YouTube l



Tags:
... MV bridge dally dance gray hyolyn korea kpop music musicvideo sistar teaser 그레이 다솜 달리 댄스 로꼬 뮤직비디오 박재범 보라 브리지 브릿지 씨스타 알앤비 티저 티져 효린


A Fan
Omg I have been looking for this song forever I love it
A person who doesn't give a fuck
I'm not really in sexy concepts and twerking but this song slayed💜 go hyolyn!💜
Alex Cirqueira
*I'm not an big fan of KPOP but this is such a bop*
Anivie Redillas
i need a Breathing lesson
Anna Peon
I was literally listening to this song in my living room and then all of my cousins come in and look at the TV and they're like\
Areia Creations
omg omg omg omg omg om om o o o DEAD
Arreveur
Hyolyn’s voice is sooo pleasant to the ears istg😩💕💕💕
ArtofDylan
I only stan talent.\ntherefore, i stan hyolyn.
Bilbo0o_
My inner hoe is being summoned yall
Blue Sunny
*Stan Hyolyn, Stan talent*
Brothers React Coz
I don’t know how I and many other people love this song yet it’s lyrics consist mostly of three lines 😂😂😂😂😂
Bruninha Somerhalder
Hyolyn's hot. Like this song, I wanted a feat. with Jay Park! Would not that be awesome?
By Ahriana
Hyolyn, Jessi, Hyuna and CL need to make a collab🔥🔥🔥
Chika Onyia
DO YALL SEE THAT???? If she doesn’t win MAMA bdp I’ll be PISSED😠
DRAMATIC QUEEN
HYOLYN FINISHED ME THIS SONG IS AMAZING !!
Diana Panova
I need all the outfits in this video...
Do you. Be you.
why am i so damn late on this? the song is good. the choreo is so fckn good. she had my attention from start to finish!
Eleonor Wonderland
Gurrl this is fiyaaaaaaah 🔥 Torn between just staring at the screen and dancing to the beat!! Dope af 💯
Eli's life of Curiosities
Who else thought at the end it was Hyo, but then found out it was Aliya whom did the solo at the end? I was like .... 😝😜😶 but she still f'd it up this whole video and I think I'm in love 😂😂
Elizandra Martins
só eu que amei esse hino?
Emma Baddie
A CONFIDENT QUEEN.💗😍.
Eric Mesias
The true Beyoncé of South Korea 🇰🇷
Fatima Gomez
This song is so good
Fhh Fhf
Wow
GABY TORNAY CRESPO
Hyolyn have to do a duo with Leslie Grace!!
HD Y
Her music definetely has an American vibe to it. Personally I think she will get a lot of lash back cause kpops don't usually dance like such nor do they dress like that. Korea is highly pg13. She deserves to feel sexy like she is.
Hani
oh my god she ended me
Hoe?Hoe.
a lot of talented kpop idols are so underrated like they deserve more than kpop idols that are famous and that's the tea sis 🐸🍵
Hp Ty
I was quite shock when i saw this video because k-pop don't usually dance like this,there always dance this cringy try to look cute dance so i was really surprise to see this but she really nailed it and i really can't stop watching it
JREKML
Bless
Jenny from the Block
This made me more gay
Jihen kpoper
most of kpopers are sleeping on her talents
Jiminie Trash
I really think hyolyn would be popping in America if her English was stronger. She already has everything, the look, the voice , the dance moves, the body. All is missing is stronger English , obviously we can’t force her but Korea should give her the attention she deserves💗💗💗💗💗
Juan Toledo
Came for dem butts. Stayed for the jam.
Just Another Reaction
her nicname as \
K-MUSIC
This concept fits on Hyolyn so much! ♥\nWe stan a CEO, a singer, a diva, a song-writer, a talented queen! ♥
Kay Alison
omg i luv this song why isn’t it more popular?!!
Ky (KYoMicA27)
JUST CASUALLY FORGOT HOW TO BREATHE😍😍😍😍😍😍
L H
Still don't understand why this isn't more popular. Hyo is multi-talented af, and even though my heart still cries for SISTAR (always will) I am thankful to see her like this.
Lauryn H.
Finally!! Twerking done correctly in a kpop video🙌🏾 it’s usually all back popping and cringey
LeilaniHapa
1. I didn't know Korean girls could twerk\n2. I didn't know Korean girls had booty\n3. I have been blessed by these thighs\n4. I am honestly impressed and amazed at these dance moves. Can we all just take a moment to appreciate this choreo? DAMN\nThis girl just got a new fan!
Les tweevils
SHE KILLED THOSE DANCE MOVES. YASS!!!
LuHhDos Capopi
QUE VOZ MARAVILHOSA, QUE CORPO MARAVILHOSO QUE MULHER MARAVILHOSA
Macy Vang
First song and MV I've seen of her..and I am officially a fan! Hyolyn's dope and her music is really good. Can ya tell she can hit them moves with power and attitude? I can't say the same about other kpop girls.
Maliyah Young
I came here for the music but ended up getting a whole lot more and it’s amazing
Maretas Shiva
Will korean's tv even let hyolyn do the real dance tho): I really want to see it live
Mary Vang
Sounds American style. but anywayssss i love the song!💜
Masum.
I hope she performs this at any awards show. Everyone would lose their minds.
Maymuna Kabir
The number of views is too low
Michelle Maier
Saw a taste of this on instagram and had to look her up on YouTube to enjoy the full entree.
Misschic ASMR
Love this song and video. The lighting is on point too! + respect to Hyolyn and those dancers for doing those dance moves in stilleto heels... omg. If I did the same, I'd end up flat on my face within seconds...
Nan Houm Sian
She's freaking hot 🔥
NiAria Harmon
forget everyone else, she is a queen!!! am I wrong? no, I'm not .
Noraaa Flower
Im still so shook that alliyah and her dance class was part of this!!! Btw I’ve seen this multiple times!!! BEAUTIFISS!!!
RachelStewartA.R.M.Y
Girls after breakup:\n\nExpectation - Locked in her room hugging herself in the corner and crying her soul out.\n\nReality - This
Rachet StAr
She summoned my inner thot..
Rob Montgomery
this is fire tbh dally deserves more recognition
Rolypoly
This is my ultimate hoe anthem...
SJ K
thanks for curing my cancer
Sharmistha Ghosal
Imagine Hyolyn, Hyuna, CL and Jessi performing on this bop together. Dead 😵
Shina De
How is it not in the 100M club by now? I live this song! It's awesome😱
Shirona ?
Ummmm, I came here out of curiosity because of an article about the controversy of the MV being overly sexualized, but I did NOT expect to hear a song this good holy shit.
SiraGem VOC
god if this was in English it would totally be a bop in america
Suga x3
this is actually my new favorite song lmfao
TAEHOLIC 25
WHY IS THIS UNDERRATED! The queen deserves more YALL STREAM AND STAN 🔥🔥🔥
TY21 DISTRIBUTIONS
this queen is so pretty omg whata a woman
TaeWifeu JiminIzMehSON
I never actually heard this song but now it's my favorite
Taehyungs Mullet
HYOLYNS VOCALS\n*ariana grande is shaking*
TaiperZoman
sexy
Tingxiao Wang
Am i the only person loving hyo more in solo? Feels like she's finally not holding back and showing everything about her including the perfect body.
Tired Bag
THIS CAN TURN ANY GIRL LESBIAN
Umee hadid
This is not KPop music
Unnamed -
Hey, don’t watch if you are sensitive to flashing images or lights
Vera Michelle
I WANT AN ALBUM ;^;
Wonuola Ajayi
I've subscribed to her channel... officially in love❤❤❤❤.. hyolyn
andrew ereZhang
For those who didn't know about this, Hyolyn created her own agency, bridʒ Entertainment. She mentioned that in music, bridge plays an important role in connecting the climax of the song. That's why, Hyolyn named her agency as Bridge in hopes of being the bridge that communicates her music to the public.
baexbecca
This needs more recognition seriously queen slaying it ❤️❤️❤️ and she's beautiful 🙀🙀💕😍❤️
charnae young
This gurl deserves all of the praises she gets. I hope she gets better recognition. Good luck on her solo career. I know her own can be just like Jay Park's.
dark moondust
Hyolyn is the perfect example why I also like girls
doraemonbebe
Look I'm not saying I'm gay for Hyolin but that's exactly what I'm saying
dorkmeetsyoutube
The thing is.. this is a break up song and it makes you want to give a lap dance to the person you're breaking up with.
exosmuse
I’m so addicted to this and I regret for only discovering this song yesterday..... and WHY IS THIS AND HYOLYN SO UNDERRATED
hyunjin’s beauty mark under his eye
Where has this song been all my life...... WHY DID I NOT KNOW THAT HYOLYN WENT SOLO\n\n\nI’m living under a rock ._.
kim lily
I love the song, also the choreography. Its very unique. My favorite part is the chorus, I like the way she say \
mochijiminiee _
THIS SONG IS SUCH A BOP I LOVE THIS SONG AND I LOVE HYOLYN SOSOSOSOSOSOSO MUCHHHHHHH😍😍😍😍
mohammad shafeeq
this song is wsy better than side to side
musicalpanda10
I heard this song once and I fell in love with it, good job 👍
my multifandom ass
Some people liked the song so much they turned their phones upside down and liked it again
namjoon's dimples
i'm gay for hyolyn
narvin meherun .jheel
This song deserves more than just best choreo. The vocals are way better than the MAMA nominees and the song's a bop
park Ji Hyo
Gente que coreografia ,em Gzuz :v JÁ QUERO APRENDER :3
pattra so
This probably gonna drowned in the comments ocean. But I feel like her style of choreography and music is very unique. Literally never see this in Kpop before. There’s probably some backlash because it’s very new in Kpop. I’m so happy she get to explore the style she like and have full control of the content she releases with her own company. Love this album ❤️
rei
okay y’all... i think... i think hyolyn snapped...
the gajuar
i watch this twice daily for self care
y4miko
ok but she needs to make a video of her workout routine cuz I need to know!!!!
ελλεν V.
You see the american / western influence. Its like seeing an american MV with korean lyrics and sound
ღKim ღ
PERFECT VOICE, PERFECT CHOREOGRAPHY, PERFECT MELODY, PERFECT CLOTHING.\n EVERYTHING PERFECT! LOVED SEXY BODY OF MV
지연
와 진짜 개멋지다 씨스타 였을 때 부터 좋아했는데 ㅜㅜㅜ 엉엉